aktuális

blog

HELLÓ EGER! – KÉSZEN ÁLLSZ?

Gyere el és 𝐍𝐘𝐄𝐑𝐉 egy 1 hetes Kanári-szigeteki (családi) 𝐀́𝐋𝐎𝐌𝐍𝐘𝐀𝐑𝐀𝐋𝐀́𝐒𝐓 Felkészültél? – Mi már igen! Májusban, Egerben az Agria Parkban folytatódik, Magyarország eddigi legnagyobb (országos) …

NYEREMÉNYJÁTÉK! – TERÜLETI FORDULÓ BÉKÉSCSABA /CSABA CENTER/!

𝐉𝐀́𝐓𝐒𝐙 𝐄́𝐒 𝐍𝐘𝐄𝐑𝐉 egy CT ajándékcsomagot vagy a fődíjt egy 𝟏 𝐇𝐄𝐓𝐄𝐒 𝐊𝐀𝐍𝐀́𝐑𝐈-𝐒𝐙𝐈𝐆𝐄𝐓𝐄𝐊𝐈 (𝐂𝐒𝐀𝐋𝐀́𝐃𝐈) 𝐀́𝐋𝐎𝐌𝐍𝐘𝐀𝐑𝐀𝐋𝐀́𝐒𝐓! Békéscsabai állomásunkon, közel 150 család fotózkodott a már jól ismert …

NAPFÉNY-KÓKUSZ-PÁLMA! – MOST MAGYARORSZÁGRA HOZTUK NEKTEK!

Magyarország eddigi legnagyobb turisztikai kampánysorozata és Roadshowja, már itt van! 𝐍𝐀𝐏𝐅𝐄́𝐍𝐘-𝐊𝐎́𝐊𝐔𝐒𝐙-𝐏𝐀́𝐋𝐌𝐀 – most kivételesen nem nálunk, hiszen mindezt elhoztuk nektek ide Magyarországra! (avagy) íme néhány …

5,5 ÉV MUNKÁJA A KEZE(I)MBEN! (AVAGY) NYERTÜNK 2 DÍJAT!

Utazz Velünk Tenerifére! >Canarian Tours< 𝟓,𝟓 𝐄́𝐕 𝐌𝐔𝐍𝐊𝐀́𝐉𝐀 𝐀 𝐊𝐄𝐙𝐄(𝐈)𝐌𝐁𝐄𝐍 (avagy) 2 kategóriában is Bennünket választottak a legjobbaknak…! Néha vannak szavak, néha pedig nincsenek… – …

HELLÓ MAGYARORSZÁG! HELLÓ CANARIAN TOURS! – A MAGYARORSZÁGI CSAPAT!

𝐇𝐄𝐋𝐋𝐎́ 𝐌𝐀𝐆𝐘𝐀𝐑𝐎𝐑𝐒𝐙𝐀́𝐆– 𝐡𝐞𝐥𝐥𝐨́ 𝐂𝐚𝐧𝐚𝐫𝐢𝐚𝐧𝐓𝐨𝐮𝐫𝐬! – köszönjük nektek! Magyarországi csapatunk, már készen áll arra, hogy segítsen számodra is megvalósítani a “Tökéletes Nyaralás” élményeit! 19 MEGYE (avagy) …

10.000 PROMÓCIÓS TERMÉKRE KÖTÖTTÜNK SZERZŐDÉST!

𝐒𝐎𝐇𝐀𝐒𝐄𝐌 𝐆𝐎𝐍𝐃𝐎𝐋𝐊𝐎𝐃𝐔𝐍𝐊 𝐊𝐈𝐂𝐒𝐈𝐁𝐄𝐍 avagy 5000+5000 promóciós termék legyártására kötöttem ma megbízási szerződést… Megérkezett az első 100 prototípusa a legújabb nyakpasszainknak és szilikon karkötőinknek… – 𝐍𝐄𝐊𝐓𝐄𝐊 …

ÚJABB FRANCHISE SIKER! 16. TENERIFEI INGATLANUNK!

𝐀 𝐀 𝐤𝐮𝐥𝐜𝐬, 𝐦𝐚́𝐫 𝐚 𝐤𝐞𝐳𝐮̈𝐧𝐤𝐛𝐞𝐧, 𝐚𝐳𝐚𝐳 𝐚 𝐭𝐢𝐳𝐞𝐧𝐡𝐚𝐭𝐨𝐝𝐢𝐤 𝐭𝐞𝐧𝐞𝐫𝐢𝐟𝐞𝐢 𝐢𝐧𝐠𝐚𝐭𝐥𝐚𝐧𝐮𝐧𝐤… ITT & MOST! Ezekben a pillanatokban írtunk alá egy újabb kizárólagos franchise szerződést, melynek …

NEVESSÜNK EGYÜTT, MERT EZEK AZ ÁRAK TÉNYLEG SZEMTELENÜL NEVETSÉGESEK!

(EZÉRT NEM MIND1, HOGY TE VAGY MI NÉZZÜK…! )HELLÓ JANUÁR-FEBRUÁR-MÁRCIUS (avagy) nevessünk együtt, mert ezek az árak, tényleg nevetségesek! … – szemtelenül jó 17-18 ezer forintos közvetlen …

19 MEGYE – 19 MUNKALEHETŐSÉG! – JELENTKEZZ MOST!

#munkalehetőség#salesmanager#magyarország (és ahogyan a legutóbbinál ígértük, most ismét) 𝐌𝐔𝐍𝐊𝐀𝐋𝐄𝐇𝐄𝐓𝐎̋𝐒𝐄́𝐆 DOLGOZZ NÁLUNK! – DOLGOZZ VELÜNK! 19 megyére, 19 személy keresünk, akikkel január végén/ február elején, Budapesten …

/ISMÉT/ MUNKALEHETŐSÉG! 19 MEGYÉBEN!

𝐌𝐔𝐍𝐊𝐀𝐋𝐄𝐇𝐄𝐓𝐎̋𝐒𝐄́𝐆 DOLGOZZ NÁLUNK! – DOLGOZZ VELÜNK! 19 megyére, 19 személy keresünk, akikkel január végén/ február elején, Budapesten – egy céges rendezvény keretében – szerződéseket kötünk! …

𝐅𝐈𝐆𝐘𝐄𝐋𝐄𝐌 𝐈𝐃𝐄́𝐍 𝐍𝐄 𝐊𝐄𝐑𝐄𝐒𝐃 𝐀 𝐌𝐈𝐊𝐔𝐋𝐀́𝐒𝐓, 𝐌𝐄𝐑𝐓 𝐎̋ 𝐈𝐒 𝐍𝐀́𝐋𝐔𝐍𝐊 𝐍𝐘𝐀𝐑𝐀𝐋!

Idén is készültünk! 3 csomag közül is választhatsz, de ne gondolkodj sokáig egyszerűen csak tedd a fa alá és lepd meg a szeretteid egy télből …

GYEREKBARÁT NYARALÓHELYEK! – TENERIFE ISMÉT A TOP 10-BEN!

𝐆𝐘𝐄𝐑𝐄𝐊𝐁𝐀𝐑𝐀́𝐓 𝐍𝐘𝐀𝐑𝐀𝐋𝐎́𝐇𝐄𝐋𝐘𝐄𝐊 (𝐀𝐕𝐀𝐆𝐘) 𝐓𝐄𝐍𝐄𝐑𝐈𝐅𝐄 𝐀 𝐕𝐈𝐋𝐀́𝐆 𝐓𝐎𝐏-𝐁𝐄𝐍 (𝐈𝐒𝐌𝐄́𝐓) Mondanám, hogy meglepődtünk, DE NEM! A Tripadvisor és a British Airways által indított közvéleménykutatás alapján a világban …

HALLOWEEN A PARADICSOMBAN!

CT TIPP! érdekesség >>> HALLOWEEN A PARADICSOMBAN A Halloween Tenerifén (avagy) hogyan borzongunk’ (itt) nálunk a paradicsomban Hőség Nyárias esték Fékezhetetlen fesztivál sorozat & természetesen …

EGY TÉLBŐL >>> NYÁRBA UTAZÁS! – JÖHET?

HELLÓ NOVEMBER AKI KAPJA, MARJA (avagy) a leggyorsabb foglaló utazik!  Ki lesz a leggyorsabbKi szeretne hozzánk utazni, már most novemberben HeLLó NOVEMBER(avagy) Utazz Télből  >>> Nyárba, még idén …

BABABARÁT & NAGYON PARADICSOMI!

𝐁𝐀𝐁𝐀𝐁𝐀𝐑𝐀́𝐓 & 𝐍𝐀𝐆𝐘𝐎𝐍 𝐏𝐀𝐑𝐀𝐃𝐈𝐂𝐒𝐎𝐌𝐈 – vajon például Magyarországon ez miért nem működik (így!) Természetesen a fentebb feltett kérdés, szimplán csak amolyan költői kérdésként szolgált… DE …

HELLÓ BUDAPEST! – helló olcsó járatok!

𝐇𝐄𝐋𝐋𝐎́ 𝐁𝐔𝐃𝐀𝐏𝐄𝐒𝐓! (avagy) reptér! Most már tényleg lobog a szélben a szélzsák! – ráadásul 𝐡𝐞𝐭𝐢 𝟔 𝐧𝐚𝐩𝐨𝐧 𝐚́𝐭 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐦𝐚́𝐫 𝐁𝐮𝐝𝐚𝐩𝐞𝐬𝐭𝐫𝐨̋𝐥 𝐢𝐬! Figyelem! Mi továbbra …

CT TIPP! JÓ TUDNI >>> REPÜLŐJEGY!

CT TIPP jó tudni >>> REPÜLŐJEGY BUDAPEST VS. BÉCS SEGÍTÜNK DÖNTENI#repülőjegy#honnanutazz Mi már a kezdetek óta megmondjuk számotokra a helyes megoldást! – sőt korábban, már …

FRANCHISE-Á VÁLTUNK! (2022. MÁJUS!)

FRANCHISE-Á VÁLTUNK! (avagy) ahogy ígértük az egyik nagy titkunkról ma lerántjuk a leplet! A csúcson túl, azaz túlszárnyaltuk a saját elékpzeléseinket, melyre az elmúlt években …